الشروط والاحكام :
- المنتجات المباعة لا تبدل و لا تسترد.
- في حالة وصول المنتج بشكل غير مرضى, يجب توثيق المنتج بالصور والتواصل مع قسم خدمة العملاء خلال 6 ساعات كحد اقصى من وقت استلام الطلب ، وسيتم تقييم المنتج وعليه يتم التعويض بما تراه الادارة مناسبا.
- لايمكن استرجاع/ استبدال اي المنتجات التي تم التعديل عليها او الكتابه عليها او تغير احد مكوناتها بناءً على طلب العميل بأي حال من الاحوال.
- تحتوي منتجات مادلين على مكوّنات مسبّبة للحساسيّة لبعض الأشخاص ذوي الحساسيّة على منتجات معيّنة, لذلك على العميل الإنتباه والسؤال لتحاشي أي تعقيدات لا قدّر الله.
- لا تتحمل مادلين مسؤولية الطلب بعد استلام العميل للمنتج والخروج من المطاعم أو البوتيك.
- في حالة استلام الطلب ووجود أصناف مختلفة غير المطلوبة يحق للعميل اعادته الى الفرع أو التواصل معنا لإستبدال الطلب الخاطئ بالصحيح خلال ساعة واحد كحد اقصى .
- يحق لمادلين إلغاء الطلب في حالة عدم توفر أي من المنتجات المطلوبة في أي وقت مع الرجوع للعميل.
- لا نتحمل مطاعم و بوتيك مادلين مسؤلية تأخر الطلب او وصوله بشكل غير مرضي عبر تطبيقات التوصيل.
- يحق لمادلين تغيير الأسعار او التوقف عن بيع بعض المنتجات في أي وقت دون الرجوع للعميل.
نتعامل مع رضا العملاء بمنتهى الجدية. وفي حالة وجود مشاكل مع اي طلب يرجى الاتصال بـخدمة العملاء:
الهاتف: 920010330 واتساب: 0556837770
شكرا لاختياركم مادلين – نتمنى لكم يوما سعيدا!
Terms and Conditions:
- Products sold cannot be exchanged or refunded.
- In the event that the product arrives in an unsatisfactory manner, the product must be documented with pictures and contact Madeleine’s customer service within maximum 6 hours from the time of receiving the order. The product will be evaluated, and compensation will be made according to what the management deems appropriate.
- It is not possible to return / replace any products that have modifications or customization on any part or whole of its components requested by the customer under any condition or circumstance.
- Madeleine products contain ingredients that cause allergies to some people who are allergic to certain products, so the customer should pay attention and ask to avoid any complications, God forbid.
- Madeleine is not responsible for the order after the customer receives the product and leaves the restaurants or boutique.
- In the event that the order is received and there are different items which haven’t been requested or ordered, the customer have the right to return it to the branch or contact us to replace the wrong order with the correct one within maximum 1 hour.
- Madeleine has the right to cancel any order if any of the requested products are not available at any time, without reverting back to the customer.
- Madeleine Restaurants and Boutique are not responsible for the delay or unsatisfactory delivery of the order through the delivery applications.
- Madeleine has the right to change prices or stop selling any of its products at any time without the need to revert back to the customer.
We take our customer satisfaction very seriously! If any problems occurs with any order, please contact our customer service through:
Phone: 920010330 WhatsApp: 0556837770
Thank you for choosing Madeleine – we hope you have a nice day!